Навігація

Архів

< листопада 2014 >
П В С Ч П С Н
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Державні ресурси

Офiцiйне представництво Президента України
Верховна Рада України
Уряд
МКМР



 


 


 


Проекти рішень районних програм

НОВИНИ
Інформаційна картка висновку сандержекспертизи на фізичну особу | Друкувати |
                                                                                 ЗАТВЕРДЖЕНО:
 
                                                                             Начальник Іршавського районного
                                                                             управління головного управління  
                                                                             Держсанепідслужби  
                                                                             у Закарпатської області
                                              
                                                                             _______________ В.І. Свіргун
 
 
                                                                                         М.П.
                                                                
                                                                                Наказ № 06-о від  11.02.2016 р.

 
                                                    інформаційна      картка
адміністративної послуги
 
 Видача фізичним особам висновку державної
санітарно-епідеміологічної експертизи_діючих об’єктів
 
 
Інформація про суб’єкта надання адміністративної послуги
1.
Місце  знаходження центру надання адміністративних послуг
90100, Закарпатська обл., Іршавський район, м. Іршава, пл. Народна, 1
 
2.
Інформація щодо режиму роботи суб’єкта надання адміністративної послуги
Робочі дні: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця –  з 8.00  до 17.00;
четвер -  з 8.00 до 20.00;
субота з 8.00 о 16.00.
години прийому суб’єктів звернень: понеділок, вівторок, середа, п’ятниця, субота –  з 8.00  до 15.00;
четвер -  з 12.00 до 20.00;
 
3.
Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт суб’єкта надання адміністративної послуги
                                     сайт  irda.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4.
Закони України
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення (ст.ст. 10-14, 16, 17, 25);
Закон України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» (п.п. 6, 7, 9);
Закон України «Про дитяче харчування» (ст. 9);
 
5.
Акти Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.2009 №526 «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності»;
розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1067-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що належать до сфери її управління».
6.
Акти центральних органів виконавчої влади
Наказ Державної санітарно-епідеміологічної служби України від 26.04.2012 № 38 «Про оплату за надання адміністративних послуг».
7.
Акти місцевих органів виконавчої влади/ органів місцевого самоврядування
-
Умови отримання адміністративної послуги
8.
Підстава для одержання адміністративної послуги
Виконання вимог Законів України
9.
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них
1. Заява до головного державного  санітарного лікаря  Іршавського району за формою, встановленою наказом головного державного санітарного лікаря  України.
2. Заява про проведення робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи.  
3. Специфікація (довідка про повний склад об’єкта експертизи та показники його ідентифікації) (за наявності).
4. Документ на право власності (копія).
5. Нормативний документ, або інша технічна документація на об’єкт експертизи (за наявності).
6. Протоколи досліджень об’єкта експертизи за показниками якості та безпеки, якщо дослідження проводилось раніше, в іншій лабораторії (установі), у тому числі за кордоном.
Матеріали після проведення експертизи не повертаються
10.
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Особисто або поштою 
11.
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
 Платно
 
У разі платності:
11.1
Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата
Закон України «Про забезпечення санітарного та епдемічного благополуччя населення» (ст. 35);
розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1067-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною санітарно-епідеміологічною службою та установами і закладами, що належать до сфери її управління», постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 № 1351 «Про затвердження тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби».
11.2.
Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу
200 гр. без ПДВ 
11.3.
Розрахунковий рахунок для внесення плати
рахунок 33215879721105
 ГУДКСУ в Закарпатській обл.
 Код  37720989
 МФО 812016
 
12.
Строк надання адміністративної послуги
10 днів 
13.
Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
1. Подання суб’єктом господарювання або фізичною ососбою неповного пакета документів, необхідних для одержання документа дозвільного характеру, згідно із встановленим вичерпним переліком.
2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом господарювання або фізичною особою, недостовірних відомостей.
3. Негативний висновок за результатами проведних експертиз та обстежень.
4. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.
14.
Результат надання адміністративної послуги
Видача висновку державної санітарно-епідемологічної експертизи 
15.
Способи отримання відповіді (результату)
Особисто/уповноваженою особою або поштою
16.
Примітка
 
 
 

Анонси подій

ПОНЕДІЛОК
20 листопада 2017 року

День спільних дій в інтересах дітей

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА
09.00-17.00
Особистий прийом громадян у РДА

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

10.00 Засідання оргкомітету до Дня Гідності та Свободи

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

14.00 Засідання комісії з питань виплати заробітної плати у бюджетних установах району

Мошкола І.І. – заступник голови РДА
 

ВІВТОРОК
21 листопада 2017  року

День Гідності та Свободи. Всесвітній день телебачення

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА 09.00-17.00 Особистий прийом громадян у РДА

Горін О.В. – голова РДА

09.00 Аналіз стану цін на основні продукти харчування
Мошкола І.І. – заступник голови РДА

10.00-12.00 Виїзний прийом громадян

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

10.00 Засідання штабу з питань НС (при необхідності)

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

14.00 Урочистий мітинг до Дня Гідності та Свободи (Пам’ятний знак Героям Небесної сотні та загиблим в АТО)

Горін О.В. – голова РДА
 

СЕРЕДА
22 листопада 2017 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

09.00 Нарада з питання висвітлення діяльності РДА в ЗМІ

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

14.00 Нарада з питання використання коштів ФРР та коштів субвенції з обласного бюджету, виділених для оплати ремонтних робіт на об’єктах соціальної культури

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

15.00 Засідання комісії з врегулювання земельних відносин

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА
 

ЧЕТВЕР
23 листопада 2017 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

10.00 Засідання комісії з питань захисту прав дитини

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

10.00 Засідання оргкомітету до Дня пам’яті жертв голодомору

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

11.00 Засідання комісії по програмі «Власний дім» (за потреби)

Мошкола І.І. – заступник голови РДА
 

П’ЯТНИЦЯ
24 листопада 2017 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА
 

СУБОТА
25 листопада 2017 року

15.20 Мітинг-реквієм з нагоди Дня пам’яті жертв Голодомору.
16.00 Акція «Запали свічку»

НЕДІЛЯ
26 листопада 2017 року

-

Новини ВРУ