Архів

< жовтня 2017 >
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 28 29
30 31          

Державні ресурси

Офiцiйне представництво Президента України
Верховна Рада України
Уряд
МКМР



 


 


 


НОВИНИ
про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 9 місяців 2017 року | Друкувати |
П'ятниця, 27 жовтня 2017 07:10
altПротягом 9 місяців 2017 року райдержадміністрація та її структурні підрозділи працювали над вдосконаленням роботи зі зверненнями громадян відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Здійснено відповідні заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, подальшого покращення та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
Питання щодо покращення роботи зі зверненнями громадян протягом 9 місяців 2017 року розглянуто на 3 засіданнях колегії райдержадміністрації, апаратних нарадах при голові, першому заступнику голови та керівнику апарату районної державної адміністрації та семінар-навчанні з секретарями міської та сільських рад.
Протягом 9 місяців 2017 року до Іршавської райдержадміністрації надійшло  1017  звернень громадян. Із загальної кількості  звернень,  поштою  надійшло  406 звернень, що на звернень (12 %) менше ніж за відповідний період 2016 року. Від обласної державної адміністрації розглянуто райдержадміністрацією 431 звернення, серед них:
Адміністрації Президента України     
- 3
Секретаріату Кабінету Міністрів України      
- 4
Міністерства фінансів України
- 1
Міністерство внутрішніх справ України
- 1
Міністерства молоді та спорту України
- 1
Закарпатської обласної ради
- 1
Департамент освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації
- 1
Урядовий контактний центр та Закарпатський обласний контактний центр
- 406
 
 
Головою райдержадміністрації розглянуто 937 звернень, що складає 92%  від загальної кількості звернень, що надійшли до райдержадміністрації.
На особистому прийомі побувало 275 жителів району, якими піднято 274 питання, що на (7 %) більше звернень, ніж за 2016 рік. Якщо вирішити питання безпосередньо під час проведення особистого прийому неможливо, воно залишається на контролі для подальшого вивчення та інформування заявника про прийняте рішення.
За  характером питань, основне  місце займають  питання аграрної  політики і  земельних  відносин (виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок власникам земельних часток (паїв) та затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельної ділянки цільове призначення якої змінюється) – 130. Найбільше таких звернень надійшло від жителів м. Іршава, сіл Заріччя, Малий Раковець, Великий Раковець, Кам’янське, Хмільник та Осій.
Питання соціального захисту населення порушувалось у 688 (67 %) зверненнях. Порівняно з аналогічним періодом 2016 року спостерігається значне збільшення на 399 звернень з питань щодо надання матеріальної допомоги у поточному році, призначення різних видів державних допомог та призначення або перепризначення субсидії. Значною мірою пояснюється впровадженням районної комплексної програми «Турбота», завдяки якій стало можливим допомогти та надати державну соціальну допомогу більшій кількості людей.
 За районною комплексною програмою «Турбота» надана одноразова матеріальна допомога на звернення 219 малозабезпечених громадян Іршавського району на суму 71 тисячу 413 гривень (у тому числі поштовий збір). Серед цих громадян державну соціальну  допомогу отримали одинокі матері, діти сироти, інваліди, ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС, діти війни та інші малозахищені верстви населення. Також, за звітній період 2017 року відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації надано одноразову грошову допомогу учасникам антитерористичної операції на суму 22 тисячі 94 гривні в тому числі поштовий збір.
Також надано одноразову грошову допомогу з Програми «Турбота» 83сім’ям району для ремонту житлових будинків, які постраждали від паводку та льодоходу, пожежі й інших надзвичайних ситуацій на суму 1 мільйон 171 тисячу 244гривні.
Спостерігається зменшення кількості звернень, у порівнянні аналогічним періодом 2016 роком,  з питань комунального господарства та житлової політики. Так, за 9 місяців 2017 року до райдержадміністрації надійшло 107 звернень, за звітній період 2016 року - 48 звернень. Цей показник є позитивним, хоча найбільш актуальні питання у зверненнях незмінні: електропостачання населених пунктів, ремонт  дахів, встановлення  індивідуального  опалення,  гарячого і холодного водопостачання будівель, квартир, житлових будинків та прибудинкової території, надання дозволів на розроблення та затвердження детальних планів території.
Серед інших питань, що порушували громадяни у своїх зверненнях, питання транспорту – 4 звернень, де у порівнянні з аналогічним періодом є зменшення на 1 звернень  від  загальної  кількості. До райдержадміністрації надходили скарги про порушення правил перевезень пільгових категорій населення, про незадовільну роботу приміського та міського пасажирського транспорту. Турбували ці питання найбільше жителів сіл Локіть, Чорний Потік, Лисичево та Кушниця.
Серед  звернень,  отриманих райдержадміністрацією  протягом  звітного періоду 2017 року,  764 звернення (75 %)  надійшло  від  пільгових  соціально незахищених  категорій громадян.  До райдержадміністрації звернулось 2  інвалідів  Великої Вітчизняної війни, 2 жінки, яким присвоєно звання «Мати – героїня», 97  інвалідів  різних  категорій, 65  учасників  ліквідації  наслідків  аварії  на  ЧАЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи,  5 ветеранів праці, 6 дітей війни та 6 учасників антитерористичної операції та членів їх сімей. Особлива увага керівником райдержадміністрації, сільськими та селищним головами приділялась розгляду звернень жінок, яким присвоєно звання «Мати – героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників  антитерористичної операції та членів їх сімей, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів. Такі звернення розглядались в першу чергу. 
   Ефективною формою роботи з громадянами є проведення «прямого телефонного зв’язку» керівництвом райдержадміністрації та керівниками районних установ з населенням району. Це дає можливість громадянам зберегти час, вирішити питання, що їх хвилюють безпосередньо по телефону. При проведенні телефонної лінії «Запитуєте-відповідаємо» у 2017 році -  найактуальнішими зверненнями для жителів району  виявилися питання призначення соціальних виплат.
Постійно функціонує за номером 2-11-42 та 2-24-53 – районна гаряча лінія оперативного реагування на звернення мешканців.
Графік проведення виїзних прийомів оприлюднюється в районній газеті «Нове життя», розміщено на інформаційному веб-сайті та стенді райдержадміністрації. У районі продовжувалася практика виїзних прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації за місцем їх проживання. За звітній період 2017 року  проведено  8 виїзних  прийомів громадян  головою  адміністрації  та  7 - заступниками  голови  адміністрації. Питання, порушені під час виїзних прийомів, вирішувалися, по можливості, на місці, а ті, що вимагали додаткового вивчення, заявників інформували додатково. У районі практикуються виїзні прийоми громадян головами виконкомів в селах, віддалених від сільських рад. У багатьох сільських радах проводиться прийом громадян депутатами районної та сільських рад.
На  виконання  п.5 Указу Президента України від 07.02.2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів  місцевого самоврядування», головою  райдержадміністрації затверджені  графіки перевірок  додержання  законодавства про  звернення  громадян  та  графіки  проведення  Дня  контролю у  місцевих  радах  району  на 9 місяців 2017 рік. За звітний період проведено 9 Днів контролю та  проведено перевірку в сільських радах згідно із затвердженим графіком. Результати перевірок показують, що роботі із зверненням громадян в сільській раді приділяється належна увага, ведуться журнали вхідної та вихідної кореспонденції, особистих прийомів громадян головами місцевих рад. Заяви реєструються в день їх надходження, є відмітки про виконання. Проблеми, які порушують у заявах і скаргах громадяни, систематично розглядаються на засіданнях постійних комісій, на засіданнях виконавчих комітетів та сесіях місцевих рад.
Проте, є ряд недоліків, які зустрічаються у роботі зверненнями громадян: звернення і відповіді на звернення підшиваються без окремих папок, без відмітки про виконавця - у кого на розгляді знаходилося дане питання, стан надання відповіді громадянину, непоодинокими є випадки відсутності резолюції голови, не вчасно оновлюються графіки на стендах. У ході перевірки надано методичну та практичну допомогу з організації роботи із зверненнями громадян,  ведення журналу реєстрації звернень громадян, журналу особистого прийому громадян, підготовки відповідей на звернення, дотримання вимог інструкції з питань ведення діловодства тощо.
Головою райдержадміністрації затверджено графік особистого звітування перед головою райдержадміністрації керівників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, міського, сільських голів з питань роботи із зверненнями громадян у 2017 році. За результатами звітування встановлено, що запити та звернення розглядались виконавцями у визначений терміни та надавалися ґрунтовні відповіді заявникам.
Що стосується виконавської дисципліни, слід зазначити, що управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації дотримувалися встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу з дорученнями керівництва райдержадміністрації. Акцентовано увагу керівників управлінь, відділів, інших структурних підрозділів райдержадміністрації, виконкомів місцевих рад на необхідність підвищення відповідальності посадових осіб за забезпечення на всіх рівнях виконавчої влади і місцевого самоврядування всебічного, кваліфікованого, неупередженого і об'єктивного розгляду звернень громадян, що здебільшого дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольнити їх законні вимоги.
       Райдержадміністрація продовжує працювати над Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008, Законом України «Про звернення громадян», над втіленням у життя заходів, спрямованих на зменшення надходжень звернень громадян, їх попередженням та задоволенням обґрунтованих вимог.

Завідувач сектору роботи зі 
зверненнями громадян апарату РДА       Еріка Білогорка
 

Анонси подій

ПОНЕДІЛОК
20 листопада 2017 року

День спільних дій в інтересах дітей

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА 09.00-17.00 Особистий прийом громадян у РДА

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

10.00 Засідання оргкомітету до Дня Гідності та Свободи

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

14.00 Засідання комісії з питань виплати заробітної плати у бюджетних установах району

Мошкола І.І. – заступник голови РДА
 

ВІВТОРОК
21 листопада 2017  року

День Гідності та Свободи. Всесвітній день телебачення

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА 09.00-17.00 Особистий прийом громадян у РДА

Горін О.В. – голова РДА

09.00 Аналіз стану цін на основні продукти харчування
Мошкола І.І. – заступник голови РДА

10.00-12.00 Виїзний прийом громадян

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

10.00 Засідання штабу з питань НС (при необхідності)

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

14.00 Урочистий мітинг до Дня Гідності та Свободи (Пам’ятний знак Героям Небесної сотні та загиблим в АТО)

Горін О.В. – голова РДА
 

СЕРЕДА
22 листопада 2017 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

09.00 Нарада з питання висвітлення діяльності РДА в ЗМІ

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

14.00 Нарада з питання використання коштів ФРР та коштів субвенції з обласного бюджету, виділених для оплати ремонтних робіт на об’єктах соціальної культури

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

15.00 Засідання комісії з врегулювання земельних відносин

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА
 

ЧЕТВЕР
23 листопада 2017 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

10.00 Засідання комісії з питань захисту прав дитини

Мошкола І.І. – заступник голови РДА

10.00 Засідання оргкомітету до Дня пам’яті жертв голодомору

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

11.00 Засідання комісії по програмі «Власний дім» (за потреби)

Мошкола І.І. – заступник голови РДА
 

П’ЯТНИЦЯ
24 листопада 2017 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА
 

СУБОТА
25 листопада 2017 року

15.20 Мітинг-реквієм з нагоди Дня пам’яті жертв Голодомору.
16.00 Акція «Запали свічку»

НЕДІЛЯ
26 листопада 2017 року

-

Новини ВРУ