Архів

< січня 2018 >
П В С Ч П С Н
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Державні ресурси

Офiцiйне представництво Президента України
Верховна Рада України
Уряд
МКМР



 


 


 


НОВИНИ
ЗВІТ про роботу центру надання адміністративних послуг райдержадміністрації за 2017 рік | Друкувати |
Четвер, 11 січня 2018 14:21
 altСтворення сприятливих умов для ведення бізнесу, реалізації громадянами своїх прав, свобод і законних інтересів є передумовою становлення в Україні європейських принципів “Сервісна держава”. Все це можливо за умови розвитку системи надання адміністративних послуг.
 З цією метою відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» було створено центр надання адміністративних послуг райдержадміністрації (ЦНАП). ЦНАП райдержадміністрації здійснює свою діяльність відповідно до розпорядження голови райдержадміністрації від 04.11.2014 року №387 «Про організацію діяльності центру надання адміністративних послуг Іршавської райдержадміністрації» із змінами, в якомучітко визначено порядок організації роботи ЦНАПу та затверджено перелік адміністративних послуг.
 Станом на 01.12.2017 року у Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, включено 98 видів адміністративних послуг, включаючи 10 послуг дозвільних органів та послуги центральних органів виконавчої влади, які визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 року №523. Фактично через ЦНАП надаються всі види адміністративних послуг, крім послуг з видачі біометричних документів, які не надаються через відсутність спеціального  обладнання у звʼязку з значною його вартістю. Також не надаються адміністративні послуги з реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців. Причина – в усіх райдержадміністраціях створені окремі структурні підрозділи з надання цих послуг, архіви справ знаходяться у цих підрозділах, у Єдиний Державний  Реєстр справи юридичних і фізичних осіб-підприємців в електронному виді заносились, починаючи з 2004 року і не то не було обовʼязкової умови сканування всіх документів до ЄДР. Коли субʼєкт звернення подасть у ЦНАП заяву на внесення будь-яких змін, у адміністратора ЦНАПу відсутня можливість перевірки правильності документів, а при відмові у державній реєстрації  відповідно до пункту 8 частини 2 статті 27 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» квитанція про сплату адміністративного збору субʼєкту звернення не повертається.
За 2017 рік у ЦНАП із заявами на надання адміністративних послуг звернулось 4086 суб’єктів звернення.
         Адміністративні послуги, в т.ч. дозвільні документи надавали 8 адміністративних та 4 дозвільних органи.      Усього надано 4086 адміністративних послуг. Видано 122 негативних результати суб’єктам звернень, що складає 3,0 відсотка від усіх звернень. Надано понад 6000 консультацій, розглянуто 155 справ про адміністративні правопорушення та винесено 155 постанови про накладення адміністративного стягнення .
Якщо подивитись на структуру адміністративних послуг, то найбільше за 2017 рік суб̛єктів звернення звернулося за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації земельних ділянок у Державному земельному кадастрі, за видачею витягів з Державного земельного кадастру,  за довідками про наявність земель ( за даними форми 6-ЗЕМ) та за витягами про нормативну грошову оцінку земельних ділянок – 2506 суб̛єктів звернення,  за адміністративними послугами, що стосуються реєстрації місця проживання, вклеювання фотографії до паспорта громадянина України звернулося 809 суб̛єктів звернення, за реєстрацією речових прав на нерухоме майно – 417 суб’єктів звернення, за видачею будівельного паспорта та містобудівних умов та обмежень земельної ділянки звернулось 187 суб̛єктів звернення, 104 суб’єкти звернулося за отриманням дозвільних документів, 52 суб’єкти - за дозволом щодо укладання договору щодо майна дитини та 11 суб’єктів щодо питань реєстрації громадських об’єднань. Від наданих адміністративних послуг до бюджетів різних рівнів за  2017 рік надійшло адміністративного збору на суму 80,7 тис.грн.
Режим роботи центру зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення: шість днів на тиждень, у тому числі у суботу, без обідньої перерви. Один день  на тиждень – в четвер - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години. В приміщенні центру надання адміністративних послуг бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Також  функціонує власний веб-сайт ЦНАПу райдержадміністрації www.ircnap.com.ua , де суб’єкти звернення знайдуть інформаційні картки на всі адмінпослуги, які повинні надаватися через ЦНАП, а також можуть скачати собі бланки заяв, знайдуть зразки їх заповнення, можуть задати запитання до кожного виду послуг, можуть записатися на прийом та залишити свої зауваження і пропозиції.
3 листопада 2017 року підписано угоду про співпрацю з Головним управлінням Держгеокадастру в Закарпатській області у новому форматі, відповідно до якої адміністративні послуги, які потребують доступу до ДЗК, будуть надаватися через адміністраторів ЦНАПу. Це дасть можливість усунути деякі незручності у наданні цих адміністративних послуг субʼєктам звернення.
Іде до завершення встановлення програмного забезпечення у ЦНАПі за кошти обласного бюджету, що покращить якість надання адміністративних послуг та скоротить бюрократичні процедури.
На сесії районної ради 22.12.2017 року затверджено Програму розвитку центру надання адміністративних послуг на 2018-2023 роки.
Через те, що органами держказначейства зафіксовано кредиторську заборгованість за захищеними статтями районного бюджету, протягом 2017 року не проводилось фінансування заходів Програми створення та функціонування центру надання адміністративних послуг на 2013-2017 роки.
 
Керівник центру надання
адміністративних послуг
райдержадміністрації                                                                  Н.В.Кузьма
 

Анонси подій

ПОНЕДІЛОК
22 січня 2018 року

День Соборності України

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

13.00 Засідання комісії з питань виплати заробітної плати

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

14.00 Мітинг до Дня Соборності України

Горін О.В. – голова РДА
 

ВІВТОРОК
23 січня 2018  року

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

09.00-16.00 Особистий прийом громадян у РДА

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

10.00 Нарада  з питання розроблення заходів по оптимізації видатків в галузях бюджетної сфери на 2018 рік

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА
 

СЕРЕДА
24 січня 2018 року
 

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

09.00 Нарада з питання висвітлення діяльності РДА в ЗМІ

Козенюк О.В. – керівник апарату РДА

10.00 Засідання комісії по програмі «Власний дім» (при необхідності)

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

11.00 Засідання круглого столу з афганцями

Горін О.В. – голова РДА

14.00 Засідання земельної комісії

Горін О.В. – голова РДА
 

ЧЕТВЕР
25 січня 2018 року

Тетянин день. День студента

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

09.00 Аналіз планів з питань закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

13.00 Медична рада

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА
 

П’ЯТНИЦЯ
26 січня 2018 року

Міжнародний день митника. День працівника контрольно-ревізійної служби України

08.00 Нарада керівництва РДА
Горін О.В. – голова РДА

11.00 Засідання штабу з питань НС (при необхідності)

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА

15.00 Аналіз цін на сільськогосподарську продукцію

Павлишин І.М. – перший заступник голови РДА
 

СУБОТА
27 січня 2018 року
 

Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту

НЕДІЛЯ
28 січня 2018 року

-

Новини ВРУ