Робота відділів Державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) під час карантину
Безпосередній прийом громадян у ДРАЦС здійснюється виключно з питань державної реєстрації народження, смерті та видачі архівних документів, необхідних для підтвердження при захороненні.
Як альтернативний спосіб реалізації прав у сфері державної реєстрації актів цивільного стану громадяни мають можливість, не відвідуючи відповідні відділи, подавати документи з питань державної реєстрації актів цивільного стану та отримувати консультацій через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».
Через вебпортал відділи державної реєстрації актів цивільного стану прийматимуть заяви з накладенням кваліфікованого електронного підпису, документи, необхідні для відповідної державної реєстрації актів цивільного стану, а також надаватимуть консультації.
Окрім того, Міністерством юстиції успішно реалізується пілотний проєкт «Шлюб за добу». Звернувшись до організаторів зазначеного сервісу, зареєструвати шлюб можна без очікування спливу місячного терміну.
Для відділі ДРАЦС міста Києва на період карантину прийому громадян для отримання вищезазначених послуг встановлений з 10-ї до 16-ї години з вівторка по суботу.
Установи виконання покарань, СІЗО та заклади охорони здоров’я ДКВС закриваються для відвідування
Заборонено відвідування цих закладів представниками засобів масової інформації, об’єднань громадян, релігійних та благодійних організацій. Засудженим та особам, взятим під варту, забороняється надання короткострокових і тривалих побачень з родичами та іншими особами, крім захисників та адвокатів (інших фахівців у галузі права).
Також діє нова інструкція щодо прийому передач, посилок від родичів та близьких:
Персонал установ має працювати у засобах індивідуального захисту;
Особам, які здійснюють передачу посилок, рекомендовано обробляти руки атисептиком та використовувати медичні маски;
Обмежується одночасне перебування у приміщення значної кількості осіб, дистанція між відвідувачами має складати не менше 1,5 м;
Предмети та продукти підлягають дезінфікаційній обробці, приймаються у магазинній упаковці.
Офіс протидії рейдерству продовжує розгляд скарг у сфері державної реєстрації
Справи на реєстраційні дії розглядаються в одноособовому порядку щодня.
Подавати скарги можна через портал державних послуг iGov
Гаряча лінія Колегії з розгляду скарг у сфері державної реєстрації - 044 237 09 96
Міністерство юстиції запрошує до «Онлайн будинку юстиції»
Щоб отримати послуги юстиції, не виходячи із дому, можна скористатися вебпорталом “Онлайн будинок юстиції” . Для цього вам знадобиться лише комп’ютер або смартфон.
Через «Онлайн будинок юстиції» можна:
повторно отримати документи у сфері реєстрації актів цивільного стану;
зареєструвати або ліквідувати фізичну особу-підприємця;
зареєструвати створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
зареєструвати перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту;
зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
отримати дані про електронний цифровий підпис;
отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту.
Також «Онлайн будинок юстиції» надає можливість скористатися послугою «СМС-Маяк», яка дозволяє відстежувати будь-які реєстраційні дії, які вчиняються з вашою нерухомістю за допомогою СМС-інформування, а також сповіщає власників про те, хто з користувачів реєстру цікавився їхнім майном.
Робота органів Державної виконавчої служби (ДВС) під час карантину
Органами ДВС забезпечується безперебійна робота у період карантину безпосередньо на робочих місцях та у віддаленому доступі поза межами адміністративних будівель за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Звертатись до відділів ДВС в цей період можна через направлення заяв, скарг тощо як у письмовому вигляді поштою, так і з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку.
Боржники можуть сплачувати свої борги самостійно стягувачам через банківські установи або здійснювати оплату боргів в онлайн режимі за допомогою QR-code, який зазначається в постанові про відкриття виконавчого провадження.
Як працює ДП «Сетам» під час карантину?
На виконання вимог щодо запобігання поширенню коронавірусної інфекції, більшість співробітників підприємства почали працювати дистанційно. Для належної роботи підприємства застосовані сучасні технології, що дозволило вирішувати поточні завдання, підтримувати процеси та подальше функціонування. Торги відбуваються згідно із запланованим графіком, переможці отримують майно та протоколи вчасно і без затримок», інформує урядовий портал.
Щоб отримати детальну правову консультацію Ви можете звернутися до Іршавського бюро правової допомоги:
§ написавши на нашу електронну пошту irshavske@legalaid.uz.ua
§ зателефонувавши на номер:(095) 354-04-79
§ необхідні документи також можна залишити в скриньці для кореспонденції, що знаходиться за адресою: м. Іршава, провул. Шевченка, 3
Остання зміна сторінки: 28-04-2020 16:28