3 вересня, під керівництвом голови райдержадміністрації Івана Завидняка, за участі голови районної ради, членів колегії райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів державної адміністрації та її апарату, керівників установ району відбулося засідання колегії райдержадміністрації.
На порядок денний було винесено ряд важливих питань.
Про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах райдержадміністрації, міської об’єднаної територіальної громади та сільських рад за результатами роботи за І півріччя 2020 року інформував присутніх завідувач сектору документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації Володимир Керечанин.
Як повідомив Володимир Васильович, протягом І півріччя 2020 року опрацьовано 970 документів, що надійшли в районну державну адміністрацію. За вказаний період у районну державну адміністрацію директивних та розпорядчих документів обласної державної адміністрації, листів надійшло 683. Контрольні документи доводилися до структурних підрозділів райдержадміністрації оперативно із зазначенням контрольних термінів їх виконання. Абсолютна більшість з них, термін виконання яких вийшов, – реалізовані.
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації за І півріччя 2020 року доповідала головний спеціаліст сектору документообігу, контролю та роботи зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації Еріка Білогорка.
«Протягом І півріччя 2020 року до Іршавської райдержадміністрації надійшло 286 звернень громадян, що на (48 %) звернень менше ніж за відповідний період 2019 року. За характером питань, основне місце займають питання аграрної політики і земельних відносин (виділення земельних ділянок, оформлення державних актів на землю та видачу майнових паїв) – 13. Найбільше таких звернень надійшло від жителів, м. Іршава, сіл Ільниця, Кушниця, Дубрівка, Підгірне та Сільце. Що стосується виконавської дисципліни, слід зазначити, що управління, відділи та інші структурні підрозділи райдержадміністрації дотримувалися встановлених термінів розгляду звернень громадян, які надходили на їх адресу з дорученнями керівництва райдержадміністрації» - повідомила Еріка Іванівна.
Про підсумки виконання місцевих бюджетів за І півріччя 2020 року інформувала начальник фінансового управління райдержадміністрації Оксана Симчик.
Зі слів Оксани Михайлівни, впродовж І півріччя 2020 року до бюджетів усіх рівнів Іршавського району надійшло податків та зборів (обов’язкових платежів) у сумі 126 226,3 тис.грн., з них до державного бюджету мобілізовано 23 012,8 тис.грн. та до місцевих бюджетів –103 213,5 тис.грн.
За звітній період поточного року із 24 сільських бюджетів району не забезпечено виконання планових показників по 9-ти сільських бюджетах.
Крім того, Оксана Михайлівна повідомила, що на сьогодні вже маємо аналіз виконання місцевих бюджетів району за січень-серпень 2020 року. Так, зведений бюджет району виконано на 99,9%.
Про підсумки соціально-економічного розвитку району за І півріччя 2020 року доповів начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, інфраструктури та цивільного захисту райдержадміністрації Володимир Штумф.
«До підприємств основного кола звітності району у 2020 році належать:
1.Машинобудування: ПАТ «Ільницький завод МЗУ», ПАТ «Іршавський абразивний завод»;
2.Виробництво промислових будматеріалів: ТДВ «Приборжавське заводоуправління будматеріалів»;
3.Деревобробна галузь: ТзОВ «К`Лен»;
4.Легка промисловість: ТзОВ «А.М.ІТРО», ТзОВ «Біемме Україна», ТзОВ «БЕБ»;
5.Харчова промисловість: ТзОВ «Іршавський завод продовольчих товарів»;
6.Добувна галузь: ТзОВ «Волоське», ТзОВ «Лігніт+»;
7. Поліграфія: КП «Друкарня»;
8. Підприємства, що здійснюють розподіл води, тепла, електроенергії та вивезення побутових відходів: Комунальне підприємство по водопостачанню Іршавської міської ради, КП «Тепло-Місто», ТзОВ «ЕКО-ІР», ПАТ «Іршавський РЕМ».
За січень – червень 2020 року обсяг реалізованої продукції підприємствами основного кола звітності склав 167046,8 тис.грн., що становить 81,4 відсотка до аналогічного показника минулого року» - повідомив Володимир Федорович.
Розглядаючи кожне питання, голова районної державної адміністрації Іван Завидняк та члени колегії робили аналіз з відповідними зауваженнями та пропозиціями щодо покращення роботи.
Після активного обговорення, з урахуванням пропозицій, членами колегії по кожному питанню були прийняті відповідні рішення.
Остання зміна сторінки: 04-09-2020 11:07