Управлінням містобудуванням та архітектури Закарпатської облдержадміністрації постійно проводиться містобудівний моніторинг. Його результати оформляються у вигляді аналітичного звіту. У разі реалізації програми щодо створення містобудівного кадастру, результати будуть заноситися в його базу даних. Моніторинг здійснюється у відповідності до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01.09.2011 №170 ,,Про затвердження Порядку проведення містобудівного моніторингу''.
У порядку проведення містобудівного моніторингу управління отримує показники стану і змін об'єктів містобудування, відповідно до містобудівної документації для оцінки та прогнозу впливу на забезпечення сталого розвитку територій з врахуванням державних та громадських інтересів. Моніторинг проводиться у формі камерального вивчення та аналізу. Окрім щомісячної, щоквартальної та річної звітності по містобудівному моніторингу, який управління надає до Мінрегіону (дивитись нижче), управління дуже оперативно опрацьовує питання згідно наведеного наказу, головними з яких є:
- встановлення розбіжностей з питань використання земельних ділянок для містобудівних потреб та моніторинг щодо територій де відбулися надзвичайні ситуації, що зазнали техногенного або природного впливу;
- встановлені розбіжності з вказаних питань доводяться до відома відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Так станом на 2018 рік у результаті проведення управлінням містобудівного моніторингу здійснено важливі і основні заходи (направлено звернення, листи та проінформовано відповідні установи та організації) з важливих питань, а саме:
1. Щодо фактів недотримання вимог чинного законодавства у сфері містобудування та архітектури та необхідності оновлення (розроблення) містобудівної документації, а саме:
а) Ракошинській с/р;
б) Солотвинській с/р;
в) Рахівській райдержадміністрації;
г) Тячівській райдержадміністрації;
д) Населеним пунктам визначеним у Списку історичних населених місць України (міста та селища);
е) Населеним пунктам, які були віднесені до курортних та іншим органам місцевого самоврядування.
2. Щодо заходів, які здійснюються щодо реалізації Схеми планування території Закарпатської області ( Схеми планування території окремих адміністративних районів; Схеми захисту територій району від: паводків, підтоплення, затоплення, зсувів, ерозії, та по реконструкції осушувальних систем; генеральні плани міст, селищ, сіл; плани зонування; детальні плани території):
а) райдержадміністраціям;
б) органам місцевого самоврядування.
3. Щодо заходів, які здійснюються щодо реалізації Схеми планування території Закарпатської області установами, органами , структурними підрозділами:
а) Департамент житлово-комунального господарства, будівництва та інфраструктури щодо:
- Схеми планування території міжнародних транспортно-комунікаційних коридорів та зон їх впливу;
- Схеми санітарного очищення території Закарпатської області.
б) Департамент екології та природних ресурсів облдержадміністрації щодо:
- Розробки та затвердження округів і зон санітарної охорони земель оздоровчого призначення;
- Генеральних планів організації території, розширення існуючих і створення нових об'єктів природо-заповідного фонду області, що належить до національної екологічної мережі України;
- Містобудівного еколого-економічного обгрунтування створення захисних лісових насаджень та полезахистних смуг території області.
в) Управління цивільного захисту облдержадміністрації щодо:
- Схеми планування та режимів використання територій підтоплення, карсту, зсувів.
г) Головне управління Держгеокадастру у Закарпатській області щодо:
- Плану земельно - господарського устрою (інформація у розрізі населених пунктів області);
- Проектів землеустрою (інформація у розрізі в межах та за межами населених пунктів області);
- Забезпечення населених пунктів області топографічною зйомкою крупного маштабу (інформація у розрізі населених пунктів області);
- Проектів встановлення меж водоохоронних зон водних об'єктів та режимів їх використання;
- Проектів встановлення меж прибережно-захисних смуг.
а) Басейнове управління водних ресурсів річки Тиса щодо:
- Схеми планування території міжнародних транспортно-комунікаційних коридорів та зон їх впливу;
- Окремого спеціалізованого проекту ,,Картування зон можливого затоплення та визначення зон ризику в разі прориву гребель водосховищ на річках в басейні р.Тиса”;
- Проектів встановлення меж водоохоронних зон водних об'єктів та режими їх використання;
- Проектів встановлення меж прибережно-захисних смуг.
4. Щодо забезпечення належного відведення земель для містобудівних потреб на підставі містобудівної документації:
а) Держгеокадастру.
5.Щодо перевірки рішень виконавчих комітетів органів місцевого самоврядування, які не відповідають чинному законодавству:
а) ДАБІ.
6. Щодо роз'яснень та прийняття відповідних заходів у сфері містобудування та архітектури:
а) Мінрегіон;
б) ДАБІ;
в) Міністерство Юстиції.
7. Щодо виконання статей 4, 5 Закону України ,,Про регулювання містобудівної діяльності”, дотримання вимог містобудівної документації та щодо доступу до відкритих матеріалів Схеми планування території Закарпатської області:
а) суб'єктами містобудування
Також було направлено звернення до міської ради м.Ужгород щодо питань, а саме:
а) розроблення генерального плану м.Ужгород та внесенням до нього пункт пропуску Сторожниця — Загор згідно чинного законодавства у сфері містобудування та архітектури;
б) правомірності надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки на будівництво будівлі Фунданича у м.Ужгород по вул. Волошина.
Управління також проводить активну роботу у таких напрямках:
а) розроблено заходи щодо моніторингу та реалізації Схеми планування території Закарпатської області;
б) розпорядженням голови облдержадміністрації забезпечено відкритий доступ до матеріалів Схеми планування території Закарпатської області;
в) реалізовує програму утворення містобудівного кадастру;
г) розробляє програми щодо заходів фінансування та реалізацію Схеми планування території Закарпатської області;
д) ініціювало роботу з оновлення районних програм щодо розроблення (оновлення) містобудівної документації.
Остання зміна сторінки: 18-09-2018 14:34