Оголошення!

До уваги суб’єктів господарювання, що здійснюють експортну діяльність!

           Відповідно до листа Закарпатської облдержадміністрації від 18.08.2020 року № 6127/06-37 , інформуємо, що за координації Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України розпочався процес консультацій з українським бізнесом стосовно очікуваних параметрів оновлення Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС. У ході консультацій очікується отримання пропозицій зацікавлених українських компаній та бізнес асоціацій, на основі яких Буде формуватися проект консолідованої позиції Української Сторони на переговорах з Європейським Союзом.

           У зв’язку з цим  просимо взяти участь у онлайн-опитуванні, яке триватиме до 31 серпня 2020 року. Відповідна анкета для опитування знаходиться за посиланням: https://bit.ly/AAupdateform.

 

До відома!

ДО УВАГИ ЕКСПОРТЕРІВ РАЙОНУ!

Всеукраїнське опитування підприємств, експортерів, галузевих та бізнес-асоціацій

Державна установа „Офіс з просування експорту України” розпочало всеукраїнське опитування українських підприємців, експортерів, галузевих та бізнес-асоціацій щодо послуг та пріоритетних ринків.

Метою зазначеного опитування є вивчення і проведення якісного аналізу преференцій та побажань представників української бізнес-спільноти відносно наступних питань:

  • експортна освіта;
  • готовність до експорту;
  • пріоритетні закордонні ринки та виставки;
  • аналітичні матеріали та консалтингові послуги Офісу з просування експорту України.

Посилання на опитування: https://docs.gooole.eom/forms/d/e/lFAIpQLSetA50wTCqeqK27StiDhXfR7qlZsQ 2GA0v2zfQ4D2J-CXMCbw/viewform

Дане опитування буде використано для планування заходів як в Україні, так і за кордоном, в рамках роботи Офісу з просування експорту України, зважаючи на потреби українських експортерів.

До відома!

   Асамблея Європейського регіону та Автономна провінція Воєводина у співпраці з Торгово- промисловою палатою Воєводини, Агентством розвитку Воєводини, м. Новий Сад та Мережею підприємств Європи - Сербія, організовують Другий регіональний бізнес-форум із 1 до 4 жовтня 2019 року.

   Учасниками форуму будуть провідні компанії, а також регіональні торгово- промислові палати, агенції регіонального розвитку та інші установи, які підтримують розвиток малих і середніх підприємств та посилюють інвестиційний клімат.

   Регіональний бізнес-форум надасть компаніям можливість висловити та представити бізнес-потенціали, ідеї та зв’язуватися з іншими компаніями та установами, що підтримують розвиток МСГІ та нові інвестиції. Цьогорічний регіональний бізнес-форум буде співпадати з 52-м Міжнародним ярмарком мисливства, рибальства і туризму в м. Новий Сад.

    Міжнародна акція надає додаткову підтримку компаніям з пошуку міжнародних партнерів на Форумі. Учасникам пропонується обирати своїх потенційних партнерів відповідно до власних потреб та інформації про бізнес та інтереси партнера.

   Сектори, які будуть представлені:

-                      Сільське господарство;

-                      Металообробна промисловість;

-                      Автомобільна промисловість;

-                      ІКТ;

-                      Туризм.

Платформа В2В доступна за адресою: http://rbf2019novisad.talkb2b.net/, що надає можливість сприяти діловому співробітництву між регіонами, включаючи угоди про вільну торгівлю та виробництво, спільні підприємства та спільний доступ до третіх ринків, а також обмін технологіями та ноу-хау і співпраця у проектах, що характеризуються високим рівнем конкурентоспроможності та інновацій, фінансованих ЄМ та іншими донорами.

 

До уваги суб`єктів публічних закупівель

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, як Уповноважений орган у сфері  публічних закпівель, проводить постійну роботу щодо професіоналізації сфери публічних закупівель та підвищення рівня знань суб’ектів сфери публічних закупівель.

Інформуємо, що за підтримки Проекту Європейського Союзу “Підтримка реалізації Стратегії реформування публічних закупівель/Дорожньої карти для гармонізації в Україні” на Платформі масових відкритих онлайн-курсів Ргоmetheus оновлено безкоштовний онлайн-курс “Публічні закупівлі”, який доступний 3 24 травня 2019 року.

Щодо змін, які відбулись в онлайн-курсі:

  • базовий і  поглиблений рівні онлайн-курсів об’єднано в 1 єдиний онлайн-курс з єдиним шдсумковим тестуванням та вільним доступом до всіх модулів одразу;
  • відбулась заміна текстів лекцій та тестових питань в усіх 13 модулях;
  • додано новий модуль, зокрема відео-лекція, презентація та текстова лекція,

який присвячено законопроекту щодо нової редакції Закону Украни “Про публичні

закупівлі”.

     Курс читають українські і міжнародні провідні фахівці та експерти у сфері закупівель. Після успішного проходження тестування кожен слухач має можливість отримати сертифікат про (успішне завершення) проходження онлайн-курсу.

Крім того, з 3 червня 2019 року планується оновлення безкоштовного онлайн-курсу “Публічні закупівлі для бізнесу”. В цьому курсі передбачаеться заміна текстів лекцій у 2 модулях, повна заміна тестових питань та створення нового модулю (відео-лекція, презентація та текстова лекція), присвяченого рекомендаціям щодо прийняття участі українського бізнесу у публічних закупівлях інших країн, насамперед Свропейського Союзу та країн, які приєдналися до Угоди Світової організації торгівлі про державні закупівлі.

Форум бізнес- і ІТ-лідерів м. Київ, 14 червня 2019 р.

Рада голів державних адміністрацій інформує про проведення українською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес-події цього літа Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ, 14 червня 2019 р.

Місце проведення: м. Київ, Спортивна площа, 1.

Умови участі: безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація).

На Форумі зберуться понад 4000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM- і CRM-систем.

Програма Форуму складається з десяти тематичних секцій:

BUSINESS: пошук нових точок для прискорення бізнесу

• #accelerate  ―  стратегії та підходи найбільших компаній, які допомагають швидко розвиватися з урахуванням змін зовнішнього середовища.

• #thecustomer  ―  кейси впровадження інновацій в маркетингу, продажах і клієнтському сервісі.

• #transformation  ―  способи швидкої трансформації в умовах надшвидкостей: досвід експертів з різних галузей бізнесу.

TECHNOLOGY: глибоке занурення в цифрові технології і практику їх використання

• #everyone-a-developer  ―  епоха low-code: як автоматизувати будь-які бізнес-ідеї за лічені хвилини.

• #process-excellence  ―  передові практики управління бізнес-процесами та застосування BPM-технологій для підвищення продуктивності команди.

• #tech-point  ―  як отримати бізнес-результат від чат-ботів, AI, RPA та інших сучасних технологій.

ACADEMY: лише перевірені методики підвищення ефективності організації

• #how-to  ―  практика побудови процесів B2B-продажів, лідогенерації, управління проектами по Agile.

• #best-practice ― методології підвищення ефективності продажів, управління IТ-сервісами, побудови процесного офісу, управління знаннями.

OPEN STAGE: інтерактивний майданчик для нетворкінгу та пошуку нових рішень

• #it-ecosystem  ―  знайомство з готовими технологічними рішеннями, які допоможуть виконувати завдання різної складності.

• #braindates  ―  клуб для спілкування і знайомства з гостями та спікерами заходу в форматі «Business speed dating».

     Більш детальну інформацію про Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефоном: +380(044)363-31-33. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev .

Гіперпосилання на сторінку реєстрації учасників на Форум: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2019/kiev?activity=ijigroup_pr_global-tour-2019-kiev&utm_source=ijigroup&utm_medium=pr&utm_campaign=global-tour-2019-kiev .

 

До уваги учасників публічних закупівель!

Інформаційні джерела та аналітичні інструменти у сфері публічних закупівель

Інформаційний ресурс Уповноваженого органу

http://www.me.gov.ua

На офіційному сайті Мінекономрозвитку створено Інформаційний ресурс, основним завданням якого є поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі, а також надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру та безоплатних консультацій.

Міністерством готуються узагальнені листи, які містять відповіді на найбільш актуальні питання суб'єктів сфери закупівель та розміщуються у рубриці “Узагальнені відповіді”, та реалізовано функцію надання безоплатних консультацій з можливістю пошуку за темами та ключовими словами (тегами) у розділі “Консультації”. Розміщення всіх запитів та консультацій полегшує доступ користувачів до інформації та відповідей на аналогічні питання, які надавались суб’єктам сфери публічних закупівель.

Додатково інформуємо, що Мінекономрозвитку спільно з Проектом технічної допомоги ЄС “Підтримка впровадження Стратегії реформування публічних закупівель/ Дорожньої карти для гармонізації законодавства в Україні” напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель, які розміщені на Інформаційному ресурсі.

Веб-портал Уповноваженого органу

http://prozorro.gov.ua

Офіційний портал, на якому оприлюднюється інформація про публічні закупівлі. На порталі можна здійснювати пошук закупівель, переглядати документи, опубліковані замовниками та учасниками під час проведення закупівлі, слідкувати за проведенням аукціону тощо.

Прозорро Інфобокс

http://infobox.prozorro.org

Портал корисних матеріалів про публічні закупівлі, який адмініструє державне підприємство “Прозорро”, що містить статті та відеоматеріали про електронну систему публічних закупівель, бібліотеку примірних специфікацій та форум для обговорення питань.

Онлайн-курс Публічні закупівлі

https://prometheus.org.ua

Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС “Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС” створено безкоштовний онлайн-курс “Публічні закупівлі”, який розміщено на платформі Prometheus. Даний курс розрахований на закупівельників, а також всіх, хто цікавиться як проводити закупівлі та ефективно витрачати кошти платників податків. Курс розділено на два рівні - базовий та поглиблений.

Конструктор нецінових критеріїв

https ://nk.prozorro. ua

Мінекономрозвитку у співпраці з Мінприроди та представниками громадськості в рамках конкурсної програми нових ідей EU Association Lab працює над проектом “Нецінові критерії у публічних закупівлях”. Проект перебуває в стадії розробки та передбачає створення зручного електронного інструменту зі створення нецінових критеріїв, який буде містити конкретні параметри нецінових критеріїв для обраного переліку товарів різних категорій, що найчастіше закуповуються замовниками, та рекомендації по їх застосуванню для оцінки тендерних пропозицій.

Моніторинговий портал DOZORRO

https://dozorro.org

Платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок замовнику по конкретному тендеру. Залишаючи відгук суб’єкти системи заповнюють опитувальний лист, де оцінять параметри закупівлі. Під кожну відповідь можна додати описову частину. Крім того, даний портал покликаний допомогти у захисті інтересів учасника шляхом інформування про можливі способи оскарження та підготовки звернень до правоохоронних та контролюючих органів.

Публічний модуль аналітики

https://bi.prozorro.org

Містить інформацію про публічні закупівлі з 2015 року та надає змогу робити вибірки інформації про конкретні закупівлі, конкретного замовника, конкретного учасника, будувати графіки, таблиці, діаграми, рахувати показники тощо.

Інструменти центру вдосконалення закупівель Київської школи економіки

http://cep.kse.org.ua/dopky.html

Інтерактивний інструмент для пошуку додаткових угод в електронній системі закупівель, який надає можливість відслідкувати всі зміни внесені до укладених договорів за останні 3 дні, місяць або рік, а також знаходити всі додатково укладенні угоди будь-якої організації за різними параметрами. Інструмент фільтрує, автоматично відбирає та опубліковує 3 топ-новини з найбільш резонансних тем за останні декілька днів. Методологія створення тендерної документації за посиланням https://cpvtool.kse.ua (за допомогою інтуїтивно зрозумілого пошуку товару, який планується придбати, цей інструмент дозволяє побачити за яким CPV-кодом його вже купують інші замовники частіше, чи є для цього товару більш глибокий код, та за яким кодом такі закупівлі є більш успішні). Також додається інформація про постачальників вибраного в пошуку товару (ТОГ1-20 за кількістю переможних процедур).

Clarity Project

https://clarity-proiect.info/tenders

Волонтерський проект, що дає можливість здійснювати моніторинг та аналізувати інформацію електронної системи закупівель під різними вимірами та виявляти взаємозв’язки між учасниками торгів, індикатори ризику та здійснювати дослідження торгів.

Сайт Тексти

http://z.texty.org.ua

Архів державних/публічних закупівель з 2008 року. Містить інформацію про укладені договори з Вісника державних закупівель та веб-порталу prozorro.gov.ua. Доступний пошук по замовникам чи переможцям тендерів, об'ємам угод, часовому періоду та оновлюється щодня.

Сайт Антикорупційний монітор

http://acm-ua.org

Комплексний аналітичний портал, що поєднує в собі ряд інструментів для моніторингу результатів публічних закупівель, зокрема громадська експертиза результатів державних тендерів в Україні, модуль аналітики громадської експертизи та спецпроекти.

Є-дата

http://www.e-data.gov.ua

Відкрита база даних у секторі публічних фінансів України. На порталі оприлюднюється інформація про використання бюджетних коштів та реалізується ідея “Прозорого бюджету”. Мета проекту: створити відкритий ресурс, який забезпечить повну прозорість державних фінансів та задовольнить право громадськості на доступ до інформації.

Пошуково-аналітична система .007

http://007.org.ua

Сервіс, який допомагає працювати з відкритими базами даних та державними реєстрами через інструменти візуалізації та аналітики. Головна мета сервісу - забезпечити громадськості максимально зручний доступ до відкритих державних даних і завдяки збільшенню прозорості протидіяти зловживанням і корупції в країні.

YouControl

https://youcontrol.com.ua

Система, яка збирає та аналізує інформацію з понад 50 джерел, зокрема державних реєстрів, яка формує досьє на кожну компанію України на основі відкритих даних, відстежує зміни в державних реєстрах та візуалізує зв’язки між афілійованими особами. Дозволяє отримати актуальну (на час запиту) інформацію про компанію або фізичну особу підприємця. Функція моніторингу щоденно повідомляє про зміни відповідно до даних з офіційних джерел.

Opendatabot

https://opendatabot.com/

Платформа для моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру. Сервіс збирає, об’єднує та аналізує інформацію з основних публічних реєстрів України та інших джерел. Обираючи назву контрагента або код ЄДРПОУ можна отримати інформацію про зміни, які відбулись за останній період часу, чи є у судовому реєстрі рішення щодо певної компанії та чи не перебуває вона в місцях масової реєстрації. Сервіс доступний для бізнесу, громадськості та журналістів.

Моніторинг витрат на будівництво і ремонт доріг

www.roads.brdo.com.ua

Міністерство інфраструктури України та Офіс ефективного регулювання (BRDO) спільно запустили_портал моніторингу витрат на будівництво і ремонт доріг, який надає можливість перевірити, як витрачаються бюджетні гроші на ремонт доріг у розрізі областей державного та місцевого значення, які тендери оголошуються, відслідкувати кошти, які витрачаються на безпеку руху та кошти, які були фактично витрачені замовниками. На порталі є калькулятор, де водії можуть порахувати, скільки збору вони заплатять, заправляючи машину, і куди будуть направлені ці гроші.

Увага конкурс!

Інформуємо, що Міністерством культури України оголошено конкурс культурно- мистецьких проектів «Малі міста - великі враження» (далі - Конкурс), на реалізацію яких цього року з держбюджету виділено 50 млн. грн.

У Конкурсі можуть брати участь культурно-мистецькі проекти, які мають на меті розвиток культурного простору України на основі використання соціально- економічного потенціалу об’єктів культурної спадщини та елементів нематеріальної культурної спадщини для розвитку, посилення інвестиційної та туристичної привабливості населених пунктів із загальною чисельністю населення до 50 тис. осіб.

Проекти можуть подаватися органами місцевого самоврядування, юридичними особами всіх форм власності, творчими спілками, фізичними особами- підприємцями (далі - ініціатори) та мають відповідати таким критеріям:

  1. строк реалізації проекту: 15 липня - 20 листопада 2019 року;
  2. бюджет проекту: на засадах співфінансування з державного бюджету на рівні не більше ніж 70 відсотків загальної кошторисної вартості проекту, з місцевих бюджетів та/або з інших джерел, незаборонених законодавством, на рівні не менше ніж ЗО відсотків;
  3. очікувана сума коштів з державного бюджету становить:

для «малих» проектів - від 100 000 до 250 000 грн;                                                        ?

для «середніх» проектів - від 250 001 до 1 000 000 грн;

для «великих» проектів - від 1 000 001 до 5 000 000 грн.

Для участі у Конкурсі ініціатори до 17:59 15 травня 2019 року мають подати до Мінкультури заявки на електронну адресу Організаційної групи Конкурсу (culture2019@ukr.net).

Детальну інформацію щодо форми заявки, документів, що додаються до неї та інших умов проведення Конкурсу можна знайти на офіційному веб-сайті Мінкульту за nocHnaHHBM:http://mmcult.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=245476181&cat... 244913751, а також отримати у представників Організаційної групи Конкурсу за телефонами (044) 234-55-30 (Ірина Биковець) та (044) 234-09-07 (Оксана Бабінець).

 

ДО УВАГИ ЕКСПОРТЕРІВ РАЙОНУ! ОПИТУВАННЯ ПРО ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАХОДІВ ПІДТРИМКИ ЕКСПОРТЕРІВ ТА КОМУНІКАЦІЇ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ЩОДО ДОСТУПНОЇ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ

         У контексті виконання Експортної стратегії України («дорожньої карти» стратегічного розвитку торгівлі) на період 2017-2021 років, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року №1017–р Мінекономрозвитку здійснює опитування експортерів про ефективність заходів підтримки експортерів та комунікації органів державної влади щодо доступної державної підтримки. Враховуючи вищевикладене, просимо пройти опитування за адресою http://bit.ly/2TJ1ZgJ/

Результати опитування будуть розглянуті фахівцями Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та використані при розробці відповідних рекомендацій для подальшого надання усім відповідальним органам влади.

УВАГА! ВИПЛАТА ДОТАЦІЇ ЗА МОЛОДНЯК ВЕЛИКОЇ РОГАТОЇ ХУДОБИ, ЯКИЙ НАРОДИВСЯ В ГОСПОДАРСТВАХ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Відповідно до листа Закарпатської обласної державної адміністрації від 19.03.2019 року № 06-10/805 інформуємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 30 січня 2019 року № 110 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року №107», яка набрала чинність від 22.02.2019, затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва) щодо нарахування та виплати спеціальної бюджетної дотації за вирощування молодняка великої рогатої худоби, який народився в господарствах фізичних осіб, а також набутий шляхом його переміщення від інших власників. Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для підтримки тваринництва, зберігання та переробки сільськогосподарської продукції, аквакультури (рибництва) додається.

     За додатковою інформацією звертатися до департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації м.Ужгород, пл.Народна, 4 2 поверх, телефон 630446 або у відділ агропромислового розвитку та торгівлі Іршавської райдержадміністрації.

ДО УВАГИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ВИРОБНИКІВ РАЙОНУ!

Відповідно до листа Закарпатської обласної державної адміністрації від 19.03.2019 № 06-10/804 доводимо до відома про Порядки використання коштів, передбачених у державному бюджеті поточного року для підтримки сільськогосподарських виробників, в тому числі фермерських господарств та сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів:

  1. Постановою Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 року №106 (із змінами поточного року Постанови КМУ від 30.01.2019 №126) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для надання фінансової підтримки розвитку фермерських господарств.
  2. Постановою Кабінету Міністрів України від 15.07.2005 року №587 (із змінами поточного року Постанови КМУ від 30.01.2019 №91) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства.
  3. Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 року №130 (із змінами поточного року Постанови КМУ від 30.01.2019 №123) затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для часткової компенсації вартості сільськогосподарської техніки та обладнання, спеціальних вагонів для перевезення зерна, обладнання для виробництва етанолу та електроенергії з біомаси, що закуплені у вітчизняних виробників.

За додатковою інформацією звертатися до департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації м.Ужгород, пл.Народна, 4 2 поверх, кабінет 226, телефони 63-05-19, 0501039639 або у відділ агропромислового розвитку та торгівлі Іршавської райдержадміністрації.

До уваги суб`єктів господарювання!

Відповідно до листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2019 р. № 520/02.0-7.1, інформуємо, що 20 травня 2019 року в м. Відні відбудеться Українсько-австрійський економічний форум.

Співорганізаторами форуму виступають Федеральна палата економіки Республіки Австрія і Торгово-промислова палата України.

Австрійська сторона підтвердила свою зацікавленість щодо спеціалізації форуму, а саме:

  • торговельно-економічне та інвестиційне співробітництво з українськими регіонами;
  • співробітництво з представниками українського бізнесу з найбільш розвинутих та перспективних секторів української економіки - сільського господарства, сектору інформаційних технологій, енергоефективності та відновлювальної енергетики, виробництва споживчих товарів.

Виходячи з викладеного під час форуму українським учасникам з регіонів надається можливість презентувати економічний і інвестиційний потенціал регіонів своїх територій, регіональні програми розвитку, регіональні інвестиційні проекти, а представникам ділових кіл - провести ділові переговори з потенційними австрійськими партнерами.

Організаційні умови участі у заході передбачають сплату організаційного внеску у розмірі 3 тисяч гривень за кожного учасника.

Транспортні витрати і проживання здійснюються за рахунок учасників заходу.

Торгово-промислова палата України готова надати допомогу щодо бронювання проживання або придбання авіаквитків.

Робочі контакти щодо участі делегацій в Українсько-австрійському економічному форумі пропонуємо підтримувати з координатором заходу від ТПГІ України - керівником дирекції міжнародного співробітництва Болдирь Геннадієм Миколайовичем: bgn-ier@ucci.org.ua.

Проект програми додається.

 

 До уваги сільськогосподарських виробників!

21-23 березня 2019 року у м. Львів відбудеться Міжнародна агропромислова виставка і форум з підтримки фермерства АГРОПОРТ Україна 2019. АГРОПОРТ є одним з найбільших агрофорумів в Східній Європі, мета якого - сприяти розвитку та підвищенню інформативності серед дрібних і середніх агровиробників у всіх регіонах України.

У 2019 році програма форуму розроблена з урахуванням національного курсу по впровадженню Цілей сталого розвитку (ЦСР), що була представлена Урядом та з поточного року є базисом для розвитку всіх галузей України і має чіткі галузеві індикатори.

Будуть підняті питання, актуальні для всієї Західної України: тваринництво, рослинництво, овочівництво, вирощування ягід, садівництво, зелений і гастрономічний туризм.

Крім того, обговорення питання адаптації сільського господарства до змін клімату, кооперації, розвитку сільських територій, доступ до інструментів фінансування і формування ланцюгів доданої вартості, виробництва органічної продукції та нішових напрямків.

Просимо розглянути можливість долучитися у роботі Форуму.

Програма АГРОПОРТ Захід Львів: 2|-23 березня додається (1 і 2).

Остання зміна сторінки: 27-08-2020 13:55